Skuteczny podryw chłopaka ;)

poniedziałek, 13 maja 2013

Aby podryw był skuteczny nie musisz:

- mieć figury modelki,
- być olśniewająco piękna,
- być bardzo inteligenta,
- znać pięciu języków obcych,
- mieć wystrzałowych ciuchów i fryzury,
- mieć pieniędzy.


Dalej skuteczny podryw to ...


Aby podryw był skuteczny powinnaś:


- być pogodna i uśmiechnięta,
- być zainteresowana tym, z kim i o czym rozmawiasz,
- być naturalna, wyluzowana, ale uprzejma,
- dobierać tematy rozmowy i miejsca spotkań tak, aby on czuł się swobodnie, miał coś do powiedzenia itp. Jeśli zabierzesz go na zakupy i każesz wybierać kolor szminki i rozmawiać o modzie – będzie się czuł, jak idiota;
- być sobą. Kłamstwa, opowiadanie o sobie nieprawdziwych historii, żeby się przypodobać, czy wymuszone zachowanie – tylko cię skompromitują w jego oczach.

Polecam qool firemkę w zakresie pozycjonowanie Warszawa

1 komentarze:

Jarosław Michalski pisze...

Niektórzy mają naturalny talent. Do gotowania, do majsterkowania, do sportu… do podrywania. Mieć naturalny talent, oznacza posiadać cechy atrakcyjnego mężczyzny. Ale jeśli po prostu urodziłeś się słaby, albo na słabego wychował cię dom rodzinny czy też środowisko , to ile czasu zajmuje, żeby się oduczyć nawyków wpojonych przez kilknaście lat!!!! Ja niestety byłem takim słabiakiem. Myslałem już nawet że dla mnie nie ma ratunku. Wtedy z pomoca przyszedł mi kumpel który opowiedział mi o feromonach ( zamawiał z http://pherowin.pl) , poskładałem się z nim na większą ilość i szliśmy na łowy. O dziwo nasze wyniki były znacznie lepsze niż wcześniej. Szczególnie zdziwiłem się jak raz same zagdały nas dwie całkiem ładne dziewczyny. A jak już mówiłem nie miałem nigdy wiary w siebie.