O MNIE

wtorek, 25 listopada 2008

Pieprzyłem Meksykanki, pieprzyłem Indianki, pieprzyłem rdzenną Kanadyjską-Indiankę, pieprzyłem czarne, pieprzyłem Chinki, pieprzyłem Niemki, Rosjanki, pieprzyłem każdą rasę. To był jeden z moich celów, które musiałem osiągnąć przed ustatkowaniem się. Nawet pieprzyłem Eskimoskę bez zębów. Ale oral.

Chodziłem do baru, podrywałem dziewczynę, przywoziłem ją do domu, pieprzyłem ją, a potem wracałem do baru i podrywałem następną. Robiłem to stale. W tym czasie, osiągałem satysfakcję jeśli miałem dwie kobiety jednej nocy. Po tym jak przeleciałem pierwszą, szedłem do baru i opowiadałem następnej co zrobiłem. Mówiłem coś w stylu ‘wiesz, dzisiaj wieczorem poznałem naprawdę miłą dziewczynę, miała na imię Nancy. A powód dla którego ciągle jestem tutaj to, że ona mnie nie zadowoliła.

Żyłem seksem. I jak znudziłem się pieprzeniem jakiejkolwiek konkretnej kobiety mówiłem: ‘mój przyjaciel Bruno przyjdzie, chcę żebyś mu zrobiła dobrze.’ Dlaczego myślicie kobiety są z alfonsami? Pomyślcie o tym! Alfons zmusza ją do pieprzenia tysięcy facetów a ona jest skłonna zrobić dla niego prawie wszystko. Nie uważam alfonsów za wzorowych obywateli ale oni rozumieją coś o kobietach. Nie tylko ona się dla niego pieprzy, jeszcze przynosi pieniądze! Faceci nie zrobili by tego dla kobiety. Nawet tacy napaleni jak jesteśmy, większość z nas by tego nie zrobiła, a jeśli byśmy to zrobili, to na pewno nie oddalibyśmy pieniędzy. Ale one robią to dla bezpieczeństwa.

Zdecyduj czego chcesz i idź to zdobądź. Ktoś się mnie ostatnio zapytał czego chcę dla moich dzieci. Chcę żeby moje dzieci miały dosyć pewności żeby robić co chcą ze swoim życie, i być szczęśliwym. Czy to nie jest to czego ty chcesz?

Jestem na drodze życia, i wiem dokąd zmierzam. Jeśli ona chce iść ze mną, jest mile widziana. Nie idę jej drogą, idę swoją drogą. Kiedy rozmawiam z kobietą, ona jest w mojej restauracji, patrzy na moje menu. A menu się nie zmieni, chyba że ja będę chciał żeby się zmieniło.

2 komentarze:

Bachus pisze...

Witaj.
Z tej strony Dawid 'Bachus' z seduceyourlife.com. Piszę do ciebie, ponieważ razem z Merlinem poszukujemy otwartych i szczerych osób do współpracy. Posiadamy ogromną bazę szkoleniową, artykuły oraz filmy szkoleniowe, którymi chcielibyśmy się podzielić w zamian za umieszczenie pod nimi linku do naszej strony oraz informacji o naszej firmie. Chętnie udostępnimy także Twój blog w zakładce partnerskiej na seduceyourlife.com.
Więcej szczegółów przekażę w dalszej korespondencji.
Pozdrawiam.
B.

Paula pisze...

super :)

zapraszam na http://mokresny.blogspot.com/