JESTEŚ UWARUNKOWANY DO BYCIA DUPĄ

wtorek, 25 listopada 2008

Moja matka mówiła mi że muszę o wszystko grzecznie pytać ‘czy mógłbym proszę się z tobą dziś pieprzyć?’. Twoja mamusia chciała dobrze, ale spróbuj zapomnieć wszystkie jej rady ponieważ ona zapomniała o najważniejszym. Twoja mama nie powiedziała ci ‘traktuj damę jak dziwkę i traktuj dziwkę jak damę’. Twoja mama zapomniała wspomnieć ‘kto dba od to co one myślą’. Nigdy ci nie powiedziała, że najważniejszą osobą w związku jesteś ty. I to przez to że to twoje życie. Kobiety nie wiedzą, co jest dobrego dla ciebie, twoja mama nie wie co jest dobre dla ciebie, i ja nie wiem co jest dobre dla ciebie.

Nie mówię, że twoja matka zrobiła coś źle. Pewnie jesteś bardzo miłą osobą. Ale nie jesteś miły dla siebie, jesteś miły dla innych. Jesteś uwarunkowany do bycia dupą. ‘powiedz proszę’ ‘bądź miły’ ‘podziel się zabawkami’ ‘powiedz dziękuję za ciasteczko’. Ale w dzisiejszych czasach dowiadujemy się że bycie miłym dla pewnych ludzi jest niebezpieczne. Kiedy idziesz spotkać się z kobietą, jesteś na niebezpiecznym gruncie. Kto wie jakie są te kobiety. Niektóre mają AIDS, niektóre są prostytutkami, kokainowymi kurwami, manipulującymi cipami, złodziejkami, zabójczyniami, kłamcami, lista spierdolonych kobiet ciągnie się i ciągnie. Miałem kobiety, które mnie okradły jak poszedłem się odlać. Wzięły mój portfel i zabrały moje pieniądze. I zdradzą cię jeśli dostaną pół szansy. Czy naprawdę wierzysz, że twoja dziewczyna nie przeleciałaby Georga Clooneya za twoimi plecami? Co gdyby zjawił się w jej życiu Brad Pitt? Czy została by przy tobie? Najpierw musisz być miły dla siebie.

0 komentarze: