CIĘ cd

wtorek, 25 listopada 2008

Lubię im mówić, że może nie zajdziemy tak daleko (seks). Ponieważ jak ją już poznam, może wcale nie będę chciał od niej seksu. Mówię kobietom, że jeszcze nie jestem pewien, że chcę się z nimi przespać, mówię im ‘Zobaczymy, pozwól mi się najpierw poznać’. Czy one nie robią nam tego? Ja tylko robię to co one. Jeśli powiesz kobiecie, że nie wiesz czy chcesz się z nią przespać, jej się spodoba twoja ufność/zwierzenie się. Kobiety chcą faceta, któremu mogą zaufać i który wie czego chce.

Kiedy masz stajnie, kiedy masz 4 albo 5 dziewczyn na raz, Walentynki mogą być kurewskie, bo one wszystkie będą chciały z tobą być w Walentynki. Dawałem im wszystkim takie same kartki. Wychodziłem, kupowałem pudełko kartek walentynkowych i wszystkie były takie same. I jeśli byłem z tą samą kobietą rok później, znowu dawałem jej taką samą kartkę. Czasem narzekały ale wtedy mówiłem ‘czy ty możesz sobie wyobrazić jak trudno było znaleźć taką samą kartkę, bo to jedyna kartka która dokładnie odzwierciedla moje uczucia do Ciebie’. Hey, jestem romantykiem! Nie kłamię. Mówiłem ‘czy możesz sobie wyobrazić?’. Nie kłamię ale także nie ujawniam wszystkiego.

Daję im menu, i one mogą z niego wybierać. Nie będę go zmieniać dla nikogo. To moje menu. Jeśli oferuję ci mięso nie pytaj się o ciasteczka. Idź do cukiernika jeśli to jest to na co masz ochotę. On jest słodki. Nie da ci tego co mogę dać ci ja, ale jest słodki. Uważam, że jest pełno kobiet, które chcą tego co jest w moim menu. Mam w menu wiele dań, których inni faceci nie mają.

1 komentarze:

Unknown pisze...

Na bloga trafiłam przypadkowo.Nie znam Cię i mam nadzieję ,że nigdy nie będę miała okazji by Cię poznać.Jestem cholernie zdziwiona ile wiesz o kobietach. A te biedne istoty,którym brak akceptacji własnego ja,bojące się żyć w pojedynkę Ci ulegają.Mimo wszystko wierzę,ze pewnego dnia Ty padniesz ofiarą kobiety Twojego pokroju.Pozdrawiam.