ZATRZYMYWANIE ICH 2

wtorek, 25 listopada 2008

Bycie romantycznym nie oznacza, że jesteś słaby. Jak już je macie, romantyczność je zatrzyma. Musisz być jej fantazją, jej rycerze w lśniącej zbroi. To jest ciężka praca. Innym sposobem, żeby ją odzyskać to wysłanie do jej domu pojedynczej czerwonej róży, bez żadnej karteczki. Odczekaj tydzień, wyślij następną. Tym razem z karteczką ale bez podpisu, na której będzie po prostu napisane ‘kiedykolwiek widzę te kwiaty myślę o tobie i musiałem ci jedną wysłać’. Potem wysyłasz trzeci kwiat. Napisz ‘nieważne ile dziewczyn widzę, widzę tylko twoją twarz. Zadzwoń do mnie. 555-9087’ Zadzwoni do ciebie bo kobiety uwielbiają słyszeć ‘myślę o tobie’.

Jeśli chcesz żeby dziewczyna ci ufała to łatwe. Jeśli chcesz żeby cię kochała to proste. Powiedz jej żeby tego nie robiła. Kobiety nigdy nie wierzą w to co im mówisz. Kiedy mówię o szczerości, zaufaniu i szacunku, mogę powiedzieć coś w stylu ‘Ale ja nie chcę żebyś mi jeszcze zaufała. Na zaufanie trzeba zapracować. Kiedy będziesz czuła że możesz mi zaufać, dasz mi znać.’ Jak tylko powiesz jej, że nie chcesz żeby ci zaufała, ona to zrobi.

Faceci cały czas mnie pytają ‘jak przekonać dziewczynę, żeby połknęła’. Też proste. Jeden sposób to powiedzieć kobiecie, że żadna kobieta nie może doprowadzić cię do wytrysku ustami. Powiedz, że wiele kobiet próbowało, ale żadna nie osiągnęła sukcesu. Powiedz jej coś takiego a stanie na wysokości wyzwania. Potem jak już cię doprowadzi do wytrysku mówisz ‘WOW! Jesteś niesamowita. Nikt przedtem nie był zdolny żeby to zrobić’ Bo jeżeli powiesz kobiecie, że nie możesz mieć wytrysku od robienia laski, coś w niej powie ‘taaak??’ One lubią wyzwania.

Jednym z moich ulubionych kawałów, jest kawał, który jednocześnie mówi dużo o sposobie jak patrzeć na rzeczy. Dwie kobiety spotykają się na Florydzie. Jedna ma żonatego syna, druga ma zamężną córkę. Te kobiety wpadają na siebie na ulicy, jedna z nich mówi do drugiej ‘Helen, jak się masz? Jak twoja rodzina?’ druga powiedziała ‘moja córka właśnie wyszła za mąż. Mogła trafić lepiej. Jest miły, przynosi zakupy itp. ale cały czas ona musi robić to i tamto. Nie jest wystarczająco dobry dla mojej córki. A jak twój syn?’ ‘Też się ożenił. Ożenił się z prawdziwą suką, zmusza go żeby chodził do sklepu, żeby ją obskakiwał, daje mu same gówno’.

Tam jest pełno dla nas wszystkich. Kobiety są wszędzie. W autobusach, księgarniach, samolotach, pociągach, wszędzie! Ale to ty musisz być kierującym. Ty mówisz ‘skacz’ a one na to ‘jak wysoko?’.

Jestem gentlemanem, ale wciąż jestem macho kutasem, który dorastał w latach 70 i 80. Jestem facetem, i ona robi to co ja lubię. Jeśli jej się nie podoba, są inne kobiety. W moim domu jest dyktatura a nie demokracja. To samo stosuje do moich pracowników. Nie mają prawa głosować nad tym co jest dobre dla mojego biznesu. Dlaczego? Bo to jest sposób w jaki chcę żyć. Wiem do czego zmierzam w życiu. Wiem czego chcę dla siebie.

Łatwo jest odzyskać ‘byłe’ ale ja nie lubię tego robić. Jeśli chcesz ją odzyskać powiem ci dokładnie co zrobić i jeśli ściśle będziesz podążał za moimi radami odzyskasz ją.

Ale większość z was powinna pozwolić jej odejść i iść dalej bo kiedy ją odzyskasz nagle sobie przypomnisz dlaczego z nią zerwałeś. Myślę że główny powód dlaczego faceci chcą wracać ma coś wspólnego z dumą. Faceci zawsze mieli za dużo dumy, więc nigdy więcej. Życie to seria pomyłek, i im szybciej nauczysz się tych ciężkich lekcji ruszysz dalej.

Byłem pierwszy wśród znajomych, który miał swoje mieszkanie. W tamtych czasach, życie było trochę za dobre. Wracałem z pracy a w domu były 3 – 4 dziewczyny. Wchodziłem i mówiłem ‘kto jest napalony?’ Pieprzyłem je nawet zanim wziąłem prysznic. Wtedy przychodził kumpel albo dwóch i pytałem ‘Która z was chce się z nim pieprzyć a która chce się pieprzyć z moim drugim przyjacielem?’ Wszyscy moi przyjaciele zaliczali w moim mieszkaniu. Ahhh dobre stare czasy.

Jako towar, faceci nie patrzą na statystyki. Faceci cieszą się lepszym popytem od kobiet. Ona sprawiają, że myślimy odwrotnie ale tak nie jest. Ale my jesteśmy głupi, myślimy penisem.

Nie powinieneś się bać pytać o to co chcesz. Lubię kobiety, które potrafią gotować, więc się pytam czy potrafią gotować. Niech ugotuje danie lub dwa żeby się dowiedzieć. Muszę też wiedzieć jak mieszkają. Z kim. Czy utrzymuje dom w czystości? Muszę też poznać jej przyjaciół, to jest szczególnie ważne jak chcesz się z nią związać. Jesteś tym kim są twoi przyjaciele. Jeśli ona ma dużo znajomych singli, masz kłopoty. Masz przepierdolone, bo jej znajomi single będą sabotować wasz związek bo chcą żeby ona pozostała singlem.

Nie chcę żebyś był mną, chcę żebyś był sobą. Zacznij być szczerym w stosunku do siebie.

Kto kocha najmniej kontroluje związek. Jeśli chcesz kontrolować związek nie zakochuj się w niej za szybko. Nie ciskaj piłki na ich boisko, kontroluj ją cały czas. Musisz być nieustępliwy – nie możesz sobie pozwolić na lenistwo.

Teraz, co jakiś czas, szczególnie jak będziesz się uczyć rozwijać to nastawienie, kobieta może ci powiedzieć że cię kocha. I jeśli odpowiesz ‘ja też cię kocham’ to masz przepierdolone. Możesz równie dobrze odrąbać sobie fiuta i dać go jej….

Pamiętaj: Kto kocha najmniej kontroluje związek. Powiedziałem ‘kocham cię’ tylko dwóm kobietom w moim życiu. Ożeniłem się z obiema. Mówię im ‘Powiem, że cię kocham dopiero w momencie kiedy będę zakładał pierścionek na twój palec.’

0 komentarze: