KOCHAM CIĘ

wtorek, 25 listopada 2008

Teraz, co jakiś czas, szczególnie jak będziesz się uczyć rozwijać to nastawienie, kobieta może ci powiedzieć że cię kocha. I jeśli odpowiesz ‘ja też cię kocham’ to masz przepierdolone. Możesz równie dobrze odrąbać sobie fiuta i dać go jej…. Pamiętaj: Kto kocha najmniej kontroluje związek. Powiedziałem ‘kocham cię’ tylko dwóm kobietom w moim życiu. Ożeniłem się z obiema. Mówię im ‘Powiem, że cię kocham dopiero w momencie kiedy będę zakładał pierścionek na twój palec.’

Jeśli wyznaczysz sobie rzeczy nadrzędne musisz się tego trzymać. Jeśli powiesz jej ‘nie’, to później jeśli z jakiegokolwiek powodu jej pozwolisz, będzie cię postrzegać jako słabego. Daj im palec, wezmą całą rękę. Przestań wymyślać wymówki i przestań robić wyjątki. Jeśli ustanowisz sobie rzeczy nadrzędne nie możesz się cofnąć. Jedną z największych chorób, które zdarzają się facetom jest lenistwo w związku. Musisz robić to co chcesz nieustępliwie. Nie możesz nigdy ulegać. Kobiety chcą siły i będą cię za to kochać. Zawsze musisz być górą. Większość facetów kiedy już przelecą pannę, zasypia. Robią się leniwi.

To jest to tak samo jak z poznawaniem ich. Dokończenie rozpoczętego ruchu jest ważne. Jeśli ona kieruje rozmowę na przykład w stronę seksu, mówię coś w stylu ‘Wydaje się, że myślisz o seksie więcej niż ja’. Albo mówię ‘Nie chcę teraz rozmawiać o seksie’. Kiedy zapyta dlaczego, odpowiadam ‘Ponieważ lubię rozmawiać o seksie tylko kiedy wiem, że będę go miał’. I wtedy kiedy ona wspomni znowu o seksie wiem że ją mam! Zawsze chcesz prowadzić rozmowę od początku.

0 komentarze: