KONTROLA

wtorek, 25 listopada 2008

Kobiety nas stale testują. Naprawdę w to wierzę. Dzieci testują cię żeby zobaczyć na ile sobie mogą pozwolić i kobiety są takie same. Przebywanie z dziećmi może was dużo nauczyć jak być z kobietą. Jak tylko ustąpisz przegrałeś. Nie zdałeś testu. Każdy psychiatra ci to powie. Ponieważ jeśli teraz jesteś skłonny ustąpić, to właśnie pokazałeś że potem też będziesz ustępować. Jak już raz dałeś tego przykład, jest już za późno. Jeśli ustąpisz, poddasz się teraz powodujesz że twoje życie będzie bardziej skomplikowane potem. Jestem surowy w stosunku do dzieci, ale one mnie kochają. Przyjaciele moich synów mnie kochają, jestem jak Pied Piper. Dlaczego ? Ponieważ zasady nie są trudne do przestrzegania jak ja też żyje zgodnie z nimi.

Jak chciałem żeby mój syn się nauczył jak jeździć na łyżwach, sam się też nauczyłem. Dlatego nie mogę zrozumieć kiedy widzę innych rodziców krzyczących na swoje dzieci i zmuszających je żeby się nauczyły jak jeździć na łyżwach jak sami nie są skłonni się nauczyć. Widzę to teraz cały czas jak mam dzieci. Ignoranci rodzice popychają dzieci żeby osiągały sukces w różnych dziedzinach a nie są skłonni wyjść na lodowisko i upaść na własne tyłki. Te stłuczenia powstrzymały mnie od bycia hipokrytą.

Musisz mieć kontrolę ale nie być kontrolującym. Kiedy jeszcze chodziłem na randki, czasami kobiety miały ‘napady syczenia’ mówiąc coś w stylu ‘jest zawsze jak ty chcesz’ a wtedy mówiłem ‘cieszę się, że pamiętasz zasady’. To jest mój kierunek w życiu i nie dbam co one mówią. Wiem co chcę w życiu, i znam siebie lepiej niż one. Moje życie to nie demokracja.

0 komentarze: