ŹLI CHŁOPCY

wtorek, 25 listopada 2008

Mieszkałem w Teksasie przez dwa lata i kiedy wróciłem do Montrealu zadzwoniłem do kobiety z którą się kiedyś spotykałem. Była niezmiernie wkurwiona na mnie za to ze kiedyś wstałem i wyszedłem bez pożegnania. Powiedziałem ‘Byłaś pierwsza do której zadzwoniłem. Patrzę na listę a ty masz na niej najwyższe oceny. Teraz czy jest szansa żebym mógł wpaść czy nie? Jestem za bardzo napalony żeby się kłócić’. Powiedziała ‘Przyjedź’. No to pojechałem i przeleciałem ją. Jak skończyłem ona skrzeczała przez następne dwie godziny. Pozwoliłem jej narzekać (kogo to obchodzi co one mówią) podczas kiedy poszedłem spać. Rano zrobiła mi śniadanie i skrzeczała przez następne dwie godziny. W końcu zapytałem ‘jak długo będę musiał znosić twoje narzekanie? Ile skrzeczenia są warte dwa lata w Terasie?’ Ona odpowiedziała ‘prawie skończyłam’. Ile są warte dwa lata w Teksasie? Tak, nie zadzwoniłem. Tak, przeleciałem tysiące kobiet. Nie, nie myślałem o tobie. Tak, tak, tak. Tak masz rację kochanie.
Ok, dobra, ona ma rację. Jestem strasznym facetem. Ale one lubią złych chłopaków. Pamiętacie ten odcinek Seinfielda kiedy George był złym chłopcem? Zdecydował, że będzie robił dokładnie na odwrót to co robił zawsze i nagle miał więcej kobiet niż kiedykolwiek. To fakt, że kobiety lubią złych chłopców.

1 komentarze:

Internetowe Centrum Informacji pisze...

Właśnie znalazłem ciekawy artykuł o tym jak pokonać Obiekcje Kobiet! Jak z nimi sobie radzić! Na tym blogu:
Warto się zapoznać
http://wszystkoouwodzeniu.blogspot.com/2011/02/obiekcje-kobiet-jak-z-nimi-sobie-radzic.html