ALE ONA JEST TAKA...

wtorek, 25 listopada 2008

Nie możesz traktować gorącej panny jakby była gorąca, i nie możesz jej traktować jakbyś nie próbował jej traktować jak gorącą pannę i może ona wie że ty wiesz. Przeczytaj to jeszcze raz żeby być pewnym, że załapiesz. Ponieważ jeśli to zrobisz będziesz ją ignorował dlatego że jest gorąca panną. Traktuj je wszystkie tak samo, niezależnie od tego jak wyglądają. I pamiętaj, kiedy ty myślisz że ona jest niezła ja mogę pomyśleć, że jest brzydka.

Jaka jest różnica w tym jak traktujesz 10 w przeciwieństwie do 1? Zależy od tego jak jesteś napalony. Następne pytanie. Jak traktujesz 8 w przeciwieństwie do 5? Zależy. Czy ja jestem napalony? A co z młodymi - kontra starymi? Traktuj je wszystkie tak samo. Młody dla mnie jest prawdopodobnie stary dla ciebie. Mam 53 lata.

Musisz przestać myśleć o nich i w zamian myśl o sobie. W końcu, TY JESTEŚ NAJWAŻNIEJSZĄ OSOBĄ W ZWIĄZKU. ‘Ale ona jest taka…’ Zapomnij o tym. A tak przy okazji całe nastawienie psychologii uwodzenia jest złe. Ono trenuje cię, żebyś był przesadnie analityczny i powoduje że zapominasz o najważniejszej osobie w związku, o tobie. Nie myśl za nią. Pozwól jej to zrobić. Myśl dla siebie. Zamiast myśleć ‘co ona chce’ pomyśl co ty chcesz i tylko ty. Zrób to szczerze i całkowicie. Nauczy cię to czegoś bardziej wartościowego niż pieniądze i bardziej cennego niż technika. Nauczy cię to szczerości.

0 komentarze: