ZATRZYMYWANIE ICH 1

wtorek, 25 listopada 2008

Teraz tak, zdobywanie kobiet to jedna sprawa. Zdobywanie ich jest proste. Utrzymywanie ich to kompletnie inna historia. Tu zaczyna się ciężka praca. Mój rodzaj nastawienia powoduje, że błagają o więcej. Faceci, nie możecie sobie pozwolić na lenistwo w związku. Musicie mieć to nastawienie cały czas. I spójrzmy prawdzie w oczy, osiągnięcie mojego poziomu pewności wymaga wiele ciężkiej pracy. Zacznij od podstaw i buduj. Już niedługo będziesz u celu.

Kiedy zacząłem się umawiać, uwielbiałem wielkie cycki. Byłem cyckomaniakiem. Potem stałem się tyłkomaniakiem. Potem, zacząłem najpierw patrzeć na ich krocza. Piękno jest w oku patrzącego. Co wam się podoba w kobietach mi może się nie podobać. Również wiele zależy od tego w jakim jesteś nastroju. Kiedy jesteś zadowolony i szczęśliwy możesz mieć ochotę na ładną buzię do kochania. Kiedy jesteś w złym nastroju możesz mieć ochotę na ładny wielki tyłek do pieprzenia. Był taki okres w moim życiu kiedy sypiałem tylko w trójkątach albo orgiach. Nie mogłem pieprzyć tylko jednej kobiety. Za nudne.

Nie uganiam się za kobietami. Nie błagam. Nie staram się ich zadowolić. Faceci zawsze się martwią czy są wystarczająco przystojni. Moje podejście to ‘mój kutas jest lepszy od jego. Spróbuj obu i zobaczysz!’. Faceci, pozwólcie się martwić kobietom o swój wygląd. One są w tym dobre. Wygląd nic nie znaczy. Najważniejsze jest jak sprawiasz że kobieta się czuje. A one chcą silnego faceta. Chcą faceta a nie dupę, która się będzie przejmowała swoim wyglądem.

Lesbijki nie chcą facetów. Chcą dupy, chcą męskich przyjaciół, którzy są gejami i nie będą ich dotykać. Chcą żeby facet mówił ‘tak kochanie. Wszystko co chcesz kochanie’ Mogą wszyscy być razem dziewczynami. Nie chcą faceta, chcą kogoś kogo mogą kontrolować.

Te babsztyle, które chcą wodzić cię za nos, jak tylko zaczną cię prowadzić, jak tylko zaczną decydować kiedy i co, będziesz miał kłopoty bo to nie jest ‘jej rola’ Jeśli oddasz kobiecie w związku całą swoją moc, jeśli oddasz jej kierownice, rozbijesz się.

Faceci zawsze się mnie pytają ‘jak je odzyskać po zerwaniu?’. To łatwe. Większość z was myśli ze kobiety są skomplikowane, a one wcale nie są. Dam wam przykład jakie to proste. Pewnego razu miałem konsultacje z facetem, który miał tendencje do komplikowania wszystkiego ponad normę. Kiedy z nim rozmawiałem, zadzwoniła do mnie kobieta, którą znałem bardzo dobrze. Po minucie słuchania jej odłożyłem telefon na stół i kontynuowałem spotkanie. Paplała coś nieustannie o czymś lub innym.

I co parę minut, podnosiłem telefon i mówiłem ‘uhm, uhm, no’ i znowu odkładałem telefon. Po 15 minutach podniosłem telefon i powiedziałem jej co zrobiłem, powiedziałem że musiałem odłożyć telefon i ignorować ją tak długo. Nigdy mi w to nie uwierzyła. Kobiety nigdy nie wierzą w to co im mówisz. Nie wiem dlaczego ale to prawda.

Jeśli chcesz odzyskać dziewczynę spróbuj powiedzieć ‘nie ważne z iloma dziewczynami byłem, nie ważne ile dziewczyn spotykam, widzę tylko twoją twarz zamiast ich. Muszę cię znowu zobaczyć’. To tyle. Powiedz tylko to i jest twoja. Oczywiście, jeśli byłeś prawdziwym dupkiem w stosunku do niej, traktowałeś ją jak gówno, zachowywałeś się jak dupa, jeśli złapała cię w łóżku z facetem, to pewnie powinniście wystąpić w show Jerrego Springera. W innych przypadkach to proste.

0 komentarze: