ZOSTAŃMY PRZYJACIÓŁMI?

wtorek, 25 listopada 2008

Co jeśli ona chce się tylko przyjaźnić? Co jeśli ona jeszcze nie doszła do siebie po swoim ex? Albo ją przelecisz albo nie. Czarne albo białe. Nie może być żadnego brązowego, szarego ani niebieskiego. Nie jesteś nieśmiertelny. Jeśli ona ‘nie jest jeszcze gotowa’ to zazwyczaj znaczy ‘zostań na razie dopóki nie znajdę czegoś lepszego’. Gdyby jej ulubiony gwiazdor rocka zaprosił ją na randkę to czy myślisz żeby powiedziała ‘myję dzisiaj włosy’? Pewnie znalazłaby dla niego czas. Jeśli nie znajduje go dla ciebie to ok. Ktoś inny znajdzie. Jest 6 bilionów ludzi na planecie i połowa z nich to samotne kobiety. I dzieją się śmieszne rzeczy jak po prostu powiesz ‘ok’ i odejdziesz lekko. Nagle ona może zmienić zdanie. Jeśli zmieni, super. Pozwól żeby ona ganiała za tobą przez jakiś czas. Musisz sobie zdać sprawę że ich cipki nie są cenniejsze od naszych fiutów. Wszyscy ścigamy to samo – siebie nawzajem.

Najłatwiejsze co możesz zrobić to odejść od kobiety. Nie będziesz mógł jej pieprzyć ale bynajmniej nie będziesz musiał znosić jej braku zdecydowania. Nie będziesz musiał przynosić jej kwiatów, ani żadnego z takich gówien. Odejdź i ciesz się swoją wolnością póki trwa. ‘Co takiego? Twój seks jest tyle wart? Idź daj go komuś innemu, ja go nie chcę’. Zazwyczaj dzieje się tak że w końcu udaje się posmakować tej, która robiła ci tyle problemów i odkrywasz że i tak one nie są dobre.

Robią tyle problemów na początku. Ale to co one robią to testowanie ciebie, żeby zobaczyć czy masz to co trzeba, żeby się dobrze nią zaopiekować. One nie chcą dupy. Jeśli to czytasz myślę że potrzebujesz przebudzenia, potrzebujesz dobrego kopa w dupę. Nie mówię że masz używać wzorów i formuł i hipnozy i podświadomych wiadomości i feromonów i kosztownych sportowych aut. Nie proszę żebyś podzielił 765 pomnożone przez 17 do kwadratu odjąć 0,8 dodać 68 do siódmej potęgi! Mówię ‘Wiedz czego chcesz i jej powiedz’ Nie chcę żebyś naśladował mój system. Chcę żebyś dążył swoim. Nie masz pewności siebie żeby powiedzieć jej czego chcesz? To może nie jesteś dostatecznie napalony, albo nie chcesz tego wystarczająco bardzo. Spróbuj być pedałem. Nie wiem co ci powiedzieć. Zdecyduj się.

Nie ma ‘prawie’ je pieprzyłeś. Albo to robisz albo nie. Miałem zasadę, jeśli nie przeleciałem ich do trzeciej randki, znikały. Nie było 4, 5 albo 17 randki ze mną. Są tylko 3 uderzenia w baseballu. I mówię im to. Daję każdej kobiecie wystarczająco sznura żeby się utrzymała. To ona się martwi o mnie. Wy faceci, zawsze się o nie martwicie. Ale co gdyby to one musiały się martwić żeby was nie stracić? Musicie sobie zdać sprawę, że to wy jesteście towarem. Siedzicie waląc konia kiedy są miliony kobiet robiących sobie makijaż co ranek w nadziei żeby was przyciągnąć.

Mam nadwagę, przeklinam jak marynarz, nie jestem przystojny. Ale nigdy o to nie dbałem bo kobiety na to nie patrzą. One chcą mnie zadowolić. Przyprowadzały mi swoje koleżanki i pieprzyłem je wszystkie. Lizały mi tyłek kiedy ja pieprzyłem ich koleżanki. Pozwalały mi robić na cokolwiek miałem ochotę. Mówiłem kobietom żeby czekały na mnie z wypiętymi tyłkami i wysyłałem swoich kumpli żeby je przelecieli. Robiły to żeby mnie zadowolić. Nigdy nie było takiego weekendu żebym siedział myśląc ‘Oh co by zrobić żeby dziś bzyknąć’.

0 komentarze: