ZATRZYMYWANIE ICH 4

wtorek, 25 listopada 2008

Wiele lat temu, jechałem kabrioletem z kobietą i wszyscy tirowcy się na nią gapili, bo akurat nie miała na sobie koszulki. Wystawiła swoje cycki na widok dla radości wszystkich. Zatrzymaliśmy się na stacji benzynowej, wysiadłem i cudowna kobieta zapytała się czy mam kable do odpalania autka (tłumacz nie zna innej nazwy tego czegoś) Powiedziała, że musi odstawić auto swojemu byłemu żeby móc jechać do Houston. Powiedziałem jej, że mogę ją zawieźć do Houston, odpaliłem jej auto, pojechałem za nią do domu jej byłego gdzie zostawiła auto i zabrała się z nami. Więc miałem dwie kobiety w samochodzie, obie były cudowne.

Po drodze do Houston zatrzymaliśmy się na kolację i zameldowaliśmy się w motelu. Zapytałem gościa w motelu czy ma pokój z jednym wielkim łóżkiem? Dwa zestawione łóżka to najwięcej co mogliśmy dostać. Dziewczyny pomagały mi je zestawiać! Nie zapytałem czy czują się z tym niezręcznie, przejąłem prowadzenie i założyłem że obie będą ze mną spać. I tak było.

Kobieta, która poderwałem na stacji była dwa razy lepsza w łóżku, więc powiedziałem jej że ma poczekać w pokoju. Poszedłem na dół i powiedziałem recepcjoniście, że zajmie mi około 4 godzin żeby odwieźć tą drugą i wrócić i poprosiłem żeby pozwolił pierwszej zostać w pokoju. Zgodził się więc złapałem dziewczynę i poszliśmy. Jak odwoziłem ją do domu, zapytała się czy ją rzucam i odpowiedziałem że tak. Powiedziałem ‘słuchaj, jest mi przykro ale ta nowa dziewczyna jest lepsza w łóżku’. Zaczęła płakać i błagać żebym dał jej jeszcze jedną szansę. Dlaczego jej to zrobiłem? Dostała to na co zasługiwała za zdjęcie koszulki i flirtowanie z kierowcami ciężarówek.

0 komentarze: